Грома Холд старира 2017 с нова корпоративна идентичност
Грома Холд стартира новата 2017 година с обновена корпоративна идентичност. Ребрандирането на компанията доразвива визуалното послание и отразява растежа ѝ и позитивното развитие на цялата група. В новия фирмен дизайн е вграден стремежът ни да демонстрираме стабилността на компанията и да подчертаем професионализмът и смелата ни визия за растеж.
Заедно с новата визия, Грома Холд стартира и обновения си сайт, за да предложи на своите клиенти и партньори структурирана и актуална информация за предлаганите от компанията продукти и услуги.
Новата корпоративна идентичност, разработена в тясно сътрудничество с консултантското студио Inventeam, ще бъде внедрена из цялата фирмена структура на Грома Холд и всички външни и вътрешни комуникационни канали в следващите месеци.
Управителят на Грома Холд Виктор Велев коментира: „Ребрандирането ни е осезаем израз на желанието да представим на клиентите си ясна визия за комплексни решения, обединяващи най-доброто от експертизата на Грома Холд „.